نکاتی در مورد طراحی سایت حرفه ای
نکاتی در مورد طراحی سایت حرفه ای
نکاتی در مورد طراحی سایت حرفه ای
طراحی سایت حرفه ای

یکی از دلایل ترغیب مدیران هر کسب و کار به خرید و استفاده از یک وب سایت، بالابردن کیفیت کار و بهبود روند فروش محصولات است. مزایای بیشمار استفاده از سایت برای مشاغل مختلف، باعث می شود جذب مشتری هم از طریق موتورهای جستجو و هم از طریق سایر روش ها افزایش یابد و فروش و سود حاصل از آن را چندین برابر کند.

بنابراین خرید و یا طراحی سایت حرفه ای برای هر کسب و کاری الزامی است. بسیاری از مشاغل به دلیل نداشتن اطلاعات کافی در این زمینه، سفارش طراحی سایت خود را به شرکت های نامعتبر واگذار می کنند و در نهایت وب سایتی بی کیفیت را نیز تحویل می گیرند که کارایی زیادی نخواهد داشت. به این شکل ممکن است از خرید و استفاده از یک وب سایت برای کسب و کار خود دلسرد شوند و از امکانات بی نظیر آن بی بهره بمانند؛ در صورتی که با رعایت برخی نکات، می توان سایتی حرفه ای را طراحی یا خریداری نمود و از آن بیشترین استفاده را برد.

در این مقاله قصد داریم نکاتی را هنگام طراحی سایت حرفه ای بیان کنیم. کیفیت این نوع وب سایت ها بالاتر از وب سایت های معمولی است و کارایی بسیار بیشتری خواهند داشت. تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

ویژگی های طراحی سایت حرفه ای

اگر قصد طراحی یک سایت حرفه ای را دارید، باید وقت و دانش کافی را برای آن خرج کنید. به این شکل می توانید سایتی مناسب برای تمامی کسب و کار ها را طراحی کنید و امکانات زیادی را در اختیار آنها قرار دهید.

 

طراحی سایت حرفه ای

در ادامه به ویژگی های اصلی طراحی سایت حرفه ای می پردازیم.

استفاده از قالب های حرفه ای یا قالب های اختصاصی

بسیاری از وب سایت های طراحی شده توسط شرکت های طراحی سایت، بر پایه وردپرس طراحی می شوند. این وب سایت ها با استفاده از قالب های آماده ساخته می شوند و در صورت نیاز، تغییرات لازم در آنها اعمال می شود. برای طراحی سایت حرفه ای، ابتدا باید قالبی حرفه ای را انتخاب نمایید. این قالب های آماده امکانات بیشتری را در اختیار شما قرار می دهند و کارایی بیشتری نسبت به سایر قالب ها دارند. هم چنین قیمت این قالب ها نسبت به قالب های معمولی بیشتر خواهد بود. در صورت نیاز به انتخاب قالبی حرفه ای، می توانید بخش فروشگاه سایت های حرفه ای معین را مشاهده نمایید.

هم چنین در صورتی که قصد دارید سایتی با توجه به ویژگی های خاص تعریف شده را طراحی نماییدو می توانید قالب اختصاصی خود را طراحی نمایید. این کار نیاز به دانش برنامه نویسی خواهد داشت و زمان بیشتری را نیز از شما صرف خواهد کرد.

بهینه سازی شده با سئو

هنگام طراحی سایت حرفه ای، باید به اصول سئو دقت زیادی داشته باشید. هدف تمامی شرکت ها و مشاغل مختلف از خرید سایت، جذب مشتری و بازاریابی هدفمند است؛ بنابراین سایت طراحی شده شما باید با اصول سئو کاملا بهینه سازی شده باشد.

بخش های مختلف سئو که شامل سئو داخلی، سئو خارجی و سئو تکنیکال می باشد، باید به طور مرتب بهینه سازی شوند تا موتورهای جستجو، سایت شما را در صفحات اول نتایج جستجو قرار دهند.

امنیت بالا

تفاوتی نمی کند که سایت طراحی شده شما بر چه اساسی ساخته شده است. از ویژگی های اصلی طراحی سایت حرفه ای، امنیت بالای وب سایت است. سایت شما باید به صورت بهینه کدنویسی شده باشد و از هاست مناسبی نیز استفاده کند. هم چنین استفاده از افزونه های امنیتی وردپرس مانند MalCare Security، Sucuri Security، Wordfence و … باعث می شود امنیت سایت شما تا حد زیادی تامین شود.

ریسپانسیو بودن

از ویژگی های اصلی طراحی سایت حرفه ای، توجه به ریسپانسیو بودن و واکنش گرایی بالای وب سایت است. یک وب سایت حرفه ای باید در ابعاد مختلف مانند مانیتور های کامپیوترهای شخصی، لپ تاپ، گوشی های همراه و تبلت های مختلف، به شکلی صحیح نمایش داده شود. کاربران وب سایت ممکن است با انواع دستگاه ها از وب سایت شما بازدید کنند به همین دلیل اهمیت این ویژگی بسیار زیاد می باشد.

برای تست ریسپانسیو بودن سایت خود می توانید از ابزار های تست ریسپانسیوی سایت استفاده نمایید.

ناوبری مناسب

از دیگر نکاتی که هنگام طراحی سایت حرفه ای باید به آن توجه زیادی داشته باشید، ناوبری مناسب وب سایت است. ناوبری سایت یا navigation structure، رابطه مستقیمی با تجربه کاربری دارد و باعث می شود که کاربر به سادگی به صفحات مورد نظر خود را در سایت پیدا کند و سریع تر به هدف خود برسد.

 

طراحی سایت حرفه ای

سایر نکات مهم هنگام طراحی سایت حرفه ای

  • سرعت بارگذاری بالای صفحات
  • گرافیک حرفه ای
  • قابلیت نمایش صحیح در تمامی مرورگر ها
  • تجربه کاربری مناسب
  • موبایل فرندلی بودن
  • پشتیبانی حرفه ای

طراحی سایت حرفه ای رایگان

با توجه به زمان و دانشی که صرف طراحی سایت حرفه ای می شود، طبیعتا هزینه آن نیز بالا خواهد بود. اما شما می توانید سایت حرفه ای خود را به صورت رایگان سفارش دهید و از آن استفاده نمایید. کافی است شرکت طراحی سایت معین را انتخاب نمایید.

شما می توانید نمونه کارهای ما را مشاهده کنید و قالبی حرفه ای، متناسب با شغل و سلیقه خود را انتخاب نموده، سپس فرم درخواست دموی رایگان را تکمیل نمایید و به مدت یک ماه کاملا رایگان سایت حرفه ای خود را تست کنید و در صورت رضایت از عملکرد و نحوه خدمات پشتیبانی و آموزش ما نسبت به خرید سایت خود اقدام نمایید و از یک سال پشتیبانی و آموزش رایگان به همراه هاست و دامنه رایگان بهره مند شوید.

 

طراحی سایت حرفه ای

جمع بندی

در صورتی که بخواهید از سایت خود بیشترین استفاده را ببرید، نیاز به خرید یا طراحی سایت حرفه ای دارید. این سایت ها با ویژگی های منحصر به فرد، امکانات زیادی را در اختیار شما قرار می دهند که باعث می شود کسب و کار اینترنتی شما بهترین عملکرد را داشته باشد.

اگر نیاز به راهنمایی بیشتری در این زمنیه دارید، می توانید با همکاران پشتیبانی طراحی سایت معین در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

برای دیدن محصولات که دنبال آن هستید تایپ کنید.