خرید سایت
خرید سایت
خرید سایت
خرید سایت

با توجه به پیشرفت تکنولوژی بیشتر کسب و کارهای امروز به دنبال راه اندازی یک وبسایت هستند تا بتوانند مشتریان و مخاطبان خود را در فضای مجازی افزایش دهند، چراکه به این باور رسیدند که می توانند از طریق سایت مشتریان خود را پیدا کنند. بنابراین می توان گفت خرید سایت، امروزه به یکی از مهم‌ترین و حیاتی‌ترین اهداف یک کسب و کار، تبدیل شده است. در ادامه با ما باشید تا نکات مهمی در مورد خرید سایت و اهمیت خرید وب سایت را برایتان شرح دهیم.

چرا باید برای خرید سایت اقدام نمود؟

اگر به شما تضمین دهند که موفقیت شما در راه اندازی وبسایت است، چه می کنید؟

بی تفاوت از کنار آن عبور می کنید یا به دنبال طراحی و خرید سایت هستید؟

مسلماً اگر فرد باهوش و آینده نگری باشید ۱۰۰% به فکر خرید سایت خواهید بود. امروزه شرکت‌های بسیاری هستند که خدمات طراحی سایت ارائه می دهند، پس لازم نیست برای طراحی یک سایت خودتان به تنهایی وارد عمل شوید! تنها کافیست بودجه را در نظر گرفته و این کار را به یک متخصص بسپارید.

 

خرید سایت

کسب اعتبار از طریق وب سایت

یکی از دلایلی که خرید سایت را به یک امر الزامی برای شما تبدیل می کند، کسب اعتبار است. در واقع اگر شما بخواهید در محله، خیابان، کوچه و بازارچه اطراف زندگی خود مشغول به فعالیت باشید، تنها افرادی شما را می شناسند و قبول دارند که هم محله ای شما باشند و این اعتبار تنها به کوچه و خیابان اطراف محل زندگی شما ختم می ‌شود. اما اگر بخواهید این اعتبار را تا سطح شهر، کشور و حتی جهانی گسترش دهید باید به فکر خرید سایت باشید.

فاکتورهای مهم قبل از خرید سایت که باید به آنها توجه کنید

بودجه‌ای برای سایت کنار بگذارید

بدیهی است که اگر بخواهید یک وب سایت ساده با طراحی استاتیک داشته باشید، باید هزینه کمی برای آن پرداخت کنید اما اگر سطح انتظارات شما از یک وبسایت بالاست و قصد دارید کسب و کارتان را توسعه دهید باید حتماً یک وب سایت تخصصی طراحی کنید.

تحقیق در مورد شرکت ارائه دهنده طراحی سایت

اگر می خواهید یک وب سایت عالی و بدون نقص داشته باشید، باید حتماً قبل از طراحی و خرید وب سایت در مورد شرکت ارائه دهنده آن، تحقیق و جستجو کنید و رزومه کاری آن شرکت را بررسی کنید. برای این کار هم لازم نیست در کوچه و خیابان دنبال باشید و تحقیق کنید چرا که با یک سرچ کوچک در گوگل می توانید شرکت‌های خوبی را که تجربه کافی در این زمینه دارند را بیابید و از نمونه کارهای آنها دیدن کنید.

پشتیبانی پس از خرید سایت

نکته بسیار حیاتی در این زمینه، پشتیبانی وبسایت است. بدین منظور که شاید شما در ابتدا وب سایتی را تهیه و خریداری نموده و در ابتدای کار همه چیز عالی به نظر برسد اما پس از گذشت مدتی در می یابید که این سایت مشکلاتی دارد و شرکت ارائه دهنده آن هیچ تضمینی برای پس از اتمام کار به شما نداده است.

از همین رو بسیار مهم است که شرکت طراحی سایتی که انتخاب می ‌کنید و قصد خرید از آن را دارید پشتیبانی داشته باشد تا بتوانید در صورت بروز هرگونه مشکل یا خطا در سایت با آنها تماس برقرار کنید.

ویژگی های وبسایت مناسب و عالی

دارای ویژگی واکنش گرایی

شاید مخاطبان و کاربران شما از طریق موبایل، تبلت، لپ تاپ و… وارد وب سایتتان شوند. پس باید توجه داشته باشید که وب سایت منتخب شما باید حتماً دارای قابلیت واکنش گرایی یا ریسپانسیو باشد.

سرعت بارگذاری صفحات

یکی از ویژگی‌های مهمی که می تواند کاربران را در وب سایت شما نگه دارد، سرعت لود صفحات شماست. در واقع همیشه باید کاربر را یک فرد بی حوصله در نظر بگیرید که کم طاقت بوده و دوست دارد نیازهایش در کمترین زمان ممکن برآورده شود.

تجربه کاربری خوب ایجاد کنید

علاوه بر سرعت، یکی از نکات دیگری که می ‌تواند کاربران را به مشتری ثابت شما تبدیل نمایند، نحوه چیدمان المان‌ها و عناصر در وبسایت است. شاید باورش برایتان سخت باشد اما حتی رنگ‌ها و دکمه‌ها نیز روی ذهن مخاطب‌تان تاثیرگذار می باشد. در نتیجه باید وبسایت خود را به گونه‌ای طراحی کنید که در مرحله اول، کاربر را به هدفش برساند و به سادگی بتواند با عناصر وب سایتتان ارتباط برقرار کند.

افرادی  که قصد راه اندازی یک وب سایت فروشگاهی دارند، بخوانند

یکی از نکات مهمی که در مورد سایت‌های فروشگاهی وجود دارد امکان به روز رسانی در سیستم‌های فروش است.

از دیگر نکات مهمی که در مورد وب سایت فروشگاهی باید بدانید، بحث امنیت یک سایت فروشگاهی است که این موضوع در اولویت بیشتری از سایر موارد قرار دارد.

در هنگام خرید وبسایت قدیمی  به چند نکته توجه کنید

امکان دسترسی به تمام پنل های سایت

افراد بسیاری بودند که پس از خریداری یک وب سایت قدیمی، متوجه شدند که به برخی از قسمت‌های مختلف سایت دسترسی ندارند. پس اگر می خواهید یک وب‌سایت غیر نوپا را خریداری نمایید باید امکان دسترسی به تمام پنل‌های سایت و ماژول ها را تست نمایید.

چک کردن سایت

اگر می خواهید مشکلات را متوجه شوید در ابتدا عملکرد سایت را از چندین مرورگر چک کنید.

بررسی کردن لینک ها

باید بدانید که همه لینک‌ها برای وب سایت مفید نیستند چراکه اگر یک لینک به سایت بی ارزشی داده شده باشد، ممکن است تاثیر منفی بر روی کارکرد سایت بگذارد.

نباید سایت پنالتی باشد

پنالتی شدن برای وبسایت تقریباً مساوی است با نابودی آن. در حقیقت وقتی گوگل یک وب سایتی را پنالتی می‌ کند یعنی دیگر در نتایج، نشان داده نمی ‌شود.

 

جمع بندی

اگر قصد خرید سایت دارید، می توانید نمونه کارهای ما را مشاهده کنید و قالب متناسب با شغل و سلیقه خود را انتخاب نموده، سپس فرم درخواست دموی رایگان را تکمیل نمایید و به مدت یک ماه کاملا رایگان سایت خود را تست کنید و در صورت رضایت از عملکرد و نحوه خدمات پشتیبانی و آموزش ما نسبت به خرید سایت اقدام نمایید و از یک سال پشتیبانی و آموزش رایگان به همراه هاست و دامنه رایگان بهره مند شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

برای دیدن محصولات که دنبال آن هستید تایپ کنید.